Gastouderbureau 4Kids
Over 4Kids

Administratief Medewerker / Telefoniste

Wij zijn met spoed op zoek naar een administratief medewerker / telefoniste die direct beschikbaar is. Kom jij ons team versterken?

Waaruit bestaan de werkzaamheden?

  • Je werkt in een klein team en samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor een belangrijk deel van ons administratieve proces. Je draagt zorg voor de juiste verwerking van binnengekomen mail, post en overige documenten. Je verwerkt deze zowel in ons besturingsprogramma als in de dossiers;
  • Daarnaast sta je ouders, gastouders en leveranciers telefonisch te woord. Daar waar mogelijk kan je informatie verstrekken, andere momenten zorg je ervoor dat de klant in contact komt met de juiste afdeling e/o medewerker;
  • Je ondersteunt facilitair en draagt zorg voor onze werkomgeving. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de opslag van voorraad. Je voorziet medewerkers in de buitendienst van de benodigde materialen;
  • Kortom, je bent de spil in onze organisatie, een duizendpoot die snel kan schakelen en het overzicht houdt, ook als het druk is. Je denkt vooruit; klanten én medewerkers kunnen van jou op aan. Je hebt oog voor het grotere proces, kan prioriteiten stellen en keuzes maken.

Welke eigenschappen zoeken we?

  • Je bent dienstverlenend, een teamplayer en een echte aanpakker;
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je bent stressbestendig en werkt oplossingsgericht;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een proactieve instelling;
  • Je beschikt over een gezonde dosis mensenkennis;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding en bent handig met de computer;
  • Je bent per direct 24 - 40 uur per week beschikbaar, ook gedurende de zomerperiode;
  • Vanaf september ben je 16 - 24 uur per week beschikbaar. Je bent daarnaast bereid om incidenteel meer uren te werken;
  • Kennis van en ervaring in de gastouderopvang is een pré.

Bedrijfsprofiel

4Kids is een professioneel en landelijk werkend gastouderbureau dat staat voor een snelle en persoonlijke bemiddeling. Wij streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit van onze kinderopvang en werken samen met enthousiaste, betrokken en goed opgeleide gastouders. Onze gastouders bieden zorg en veiligheid, maar ook een doordachte pedagogische aanpak. In een kleinschalige omgeving kan het kind zich volop ontwikkelen en wordt het liefdevol verzorgd. Onze gastouders krijgen begeleiding van hun vaste bemiddelaar bij de dagelijkse zorg voor de kinderen. De ouder mag van ons verwachten dat wij toezien op de kwaliteit, veiligheid en hygiëne van de opvang.

Wat bieden we?

  • Een functie bij een organisatie die volop in beweging is;
  • Salariëring volgens CAO Kinderopvang (schaal 5);
  • Leuke collega's in een informeel team;
  • Een contract voor 7 maanden met intentie deze te verlengen.

Heb je belangstelling voor deze leuke functie?

Mail dan je motivatie voorzien van CV uiterlijk maandag 9 juli a.s. naar hrm@4kids.nl.
Alleen sollicitaties die bestaan uit een cv en motivatiebrief worden in behandeling genomen. De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdag 12 juli 2018.

Heb je nog vragen?

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Maaike Diestelhof, teamleider kantoor, op 0572-341000.

Wij zijn benieuwd naar je reactie!

  Terug naar vacatureoverzicht